Kostvejledning

Mindre sukker

Vi tilbyder forskellige former for Kostvejledning

På den måde kan du vælge den form, der passer bedst til dig og dine behov.
Fælles for vores kostvejledning er, at vi giver dig et skud sundhed ud fra mantraet om,
at træning og kost hænger sammen, når målet er en sundere hverdag og et liv i balance.

SukkerReduktion

4 UGERS FASTLAGT KOSTPLAN MED FOKUS PÅ AT MINDSKE SUKKERTRANG

’Kom af med din sukkertrang på 4 uger’ er en e-bog fyldt med enkle og konkrete kosteksempler.
Alle kosteksempler er baseret på MK principperne, og er nøje sammensat ud fra målet om at mindske din sukkertrang.
I 4 uger følger du din fastlagte kostplan, indtil du har helt styr på, hvad du skal spise, og hvad du ikke skal spise.


Efter 4 uger er du selvkørende i de sunde kosteksempler,
og du kan dermed fortsætte din sunde livsstil uden sukker. 

eksempel på dagskostplan


Med e-bogen får du konkrete eksempler på alle dagens måltider
- en enkelt dagskostplan kunne f.eks. se således ud:

Morgenmad: 

- 150 gram skyr med 2 spsk. müesli (med nøglehulsmærke) og 1 stk. frugt -

Frokost: 

- En skive rugbrød med 2 blødkogte æg og gnavegrønt -

Eftermiddagssnack: 

- 1 håndfuld grovpasta, 1 håndfuld fintsnittet spidskål og 2 store grydeskefulde kødsovs. Drys med parmesanost -

Aftensmad: 

- 1 skive knækbrød med 2 tsk. peanutbutter og 1 banan -

Aftensnack: 

- 15 mandler, der er dyppet i kakao- og lakridspulver -

Download

E-bogen koster:

149,00 kr.